środa, 27 lipca 2016

Co kupić kobiecie wchodzącej w wiek Chrystusowy?

Moje 33-cie urodziny za pasem. Słyszę już tu i ówdzie, że wchodzę w wiek Chrystusowy czy też Jezusowy. Skłania to oczywiście do głębszych refleksji nad życiem, ale pozwólcie, że w związku z powrotem do pracy, a co za tym idzie, ogólnym rozchwianiem mego dotychczasowego życia matki na pełen etat, nie będę dziś rozwijać tego wątku.

Póki co zainspiruję może niektórych z Was, a już na pewno niektórych z mego otoczenia (!) Temat zmywa sen z powiek bowiem regularnie (raz w roku) członkom mej rodziny: co kupić Marcie na urodziny? A że rok temu o tej porze mniej więcej połasiłam się o blogową wish listę i kilka pozycji udało mi się otrzymać (dziękuję!) zatem i teraz otwieram przed Wami me zakładki zapisane w ulubionych i inne drobiazgi, które sprawiły by mi przyjemność:)


Szary Lniany Obrus - choć na co dzień na naszym stole w salonie zwykle nie uświadczysz obrusu to jednak od święta lub niedzielnego obiadu przy którym zasiadają goście lubię położyć jakiś kawałek tkaniny. Niestety mój "magazyn" zaczyna i kończy się na jednym (!) czerwonym obrusie. O szarym myślę już od dawna...



Zegar Budzik Retro - cierpimy w domu na deficyt zegarów. Właściwie poza tymi na komórkach, mamy jeden... na piekarniku w kuchni. Z chęcią przygarnęłabym choć jeden do salonu.




Biała Patera - ciasta, owoce i inne smakołyki wyglądają dużo apetyczniej, gdy są wyeksponowane na prostej paterze na nóżce.



Piżama  - deficyt bieliźniany to stan permanentny w mej szafie. Nie pamiętam kiedy kupiłam ostatnio ubranie do spania... Chyba cztery lata temu przed porodem, a i ta była z rozcięciem na karmienie. O ile na co dzień, w domowym zaciszu brak takowy nie jest może uciążliwy (zawsze przecież znajdzie się jakaś koszulka), temat powraca regularnie przy wyjazdach do rodziny.


Vichy Ideal Body Mleczko Serum - Choć straszna ze mnie noga jeśli chodzi o nawilżanie ciała różnymi mazidłami pomyślałam sobie, że może czas najwyższy zrobić kolejne podejście do tematu i zacząć smarować się częściej niż tylko po depilacji nóg? :-)


Perfumy Mexx Black - choć ogólnie wolę świeże, toaletowe zapachy dawno temu raczyłam się dość słodką (jak na mój gust) kompozycją Mexxa. Chętnie wróciłabym do niej po ponad rocznym perfumowym wygnaniu związanym z karmieniem piersią.


Drewniane Stemple - gadżet pozwalający choćby na oryginalne pakowanie prezentów dla innych lub ciekawe adresowanie kopert.

Oczywista oczywistość jest taka, że najważniejsza przy urodzinach jest pamięć, dobre słowo, szczere życzenie, a nie przedmiot! I to zawsze będę podkreślać. Wiemy jednak, że miłość, przyjaźń i wszystkie inne dobre uczucia można wyrażać werbalnie, ale również materialnie. Jeśli tylko jedno z drugim idzie w parze wszystko jest w porządku :-)

A co wy dostaliście na urodziny co sprawiło Wam przyjemność? Pochwalcie się!



4 komentarze:

  1. Może czas najwyższy na jakąś inteligentną książkę np. Dawkinsa 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś na imieniny dostałam od męża jego wcześniejszy powrót z pracy :-) Zabrał dzieci na spacer, dlatego mogę nadrobić zaległości :-) Jemu też zawdzięczam wspaniały prezent, który już zaliczyłam w poczet urodzinowych - samotny wyjazd na podładowanie matczynych akumulatorów. Nie wiem, jak to zrobił, ale 5 dni opiekował się dziećmi i nie zwariował, czego ja jestem bliska po 12h wieczorem, kiedy wraca z pracy...i jeszcze kwiaty świeże zastałam w wazonie po powrocie! Od kiedy jestem mamą, chyba najbardziej lubię dostawać czas...Resztę kupuję sama :) i potem nie wiem, co odpowiedzieć, jak ktoś pyta, na szczęście moja mama i siostra znają mnie lepiej i one jedyne zaskoczą zawsze jakąś miłą niespodzianką :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż myślę, że jest wiele ciekawych pomysłów na udany prezent. Zerknijcie sobie dla przykładu na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-kobiet , sam tam zwróciłem uwagę na kilka rzeczy. Super są różnego rodzaju kieliszki czy karafki. Są też dzbanki, sztućce. Moja żona lubi takie rzeczy dostawać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrym pomysłem zawsze będą kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Miłego dnia!
Thank You for Your comment. Have a nice day!