czwartek, 8 maja 2014

You Look So Much Better When You Smile

Uffff... Współpracownik podchodzi do mojego biurka. Jeszcze nie zdążył nic powiedzieć, a ja miłym tonem pytam: - Słucham, w czym mogę Ci pomóc?:) Roześmiał się i mówi: - Aj Marta, Ty to się ciągle uśmiechasz:) Kamień spadł mi z serca. Od jakiegoś czasu borykałam się bowiem wewnętrznie z kilkoma uwagami zasłyszanymi od bliskich mi osób. Że ja taka poważna. Że może się na nich gniewam. Że może jestem zła. Że coś mnie trapi. A ja wcale nie, broń Boże! Zwykle jednak, gdy jestem na czymś skupiona, skoncentrowana lub zestresowana na mojej twarzy może się pojawić ten kamienny wyraz, który wprowadza otoczenie w konsternację. Też tak macie?

Zatem postanowiłam popracować nad sobą. Pierwszym krokiem było odświeżenie sobie piosenki Kirka Franklina pod jakże wymownym tytułem I SMILE (Uśmiecham się). Ten prosty teledysk zawsze nastraja mnie pozytywnie. Co więcej - nasz Leo, gdy tylko usłyszał pierwsze dźwięki, z zaciekawieniem patrzył na uśmiechnięte buzie i z uśmiechem kołysał się w rytm muzyki. Bezcenne.




Żeby jednak praca nad sobą nie skończyła się prędzej niż zaczęła, uraczyłam się prostym napisem w ramce. To cytat z powyższej piosenki: Wyglądasz lepiej, gdy się uśmiechasz. Przechodzę obok niej każdego dnia po kilka razy i patrząc na nią nie mogę się nie uśmiechnąć. Polecam każdemu! Uśmiechajcie się!


2 komentarze:

  1. "A smile is the prettiest thing you can wear" :))
    Dużo uśmiechu na co dzień życzę !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Miłego dnia!
Thank You for Your comment. Have a nice day!