poniedziałek, 15 lutego 2016

Randka Niezrealizowana

Godzina 23.00 Dzień po Walentynkach. Uświadomiłam sobie, że to właśnie dziś mieliśmy iść na koncert. Wieczór minął, a o koncercie ani widu ani słychu... Jest za to błoga cisza przerywana co dwie godziny płaczem zza drzwi, który cichnie po przystawieniu do wiadomych dwóch organów mlekiem płynących.

Uśmiecham się na myśl o tych wszystkich niezrealizowanych randkach. Przecież jeszcze nie tak dawno temu umawiałam się z mężem na wspólne wyjście do kina na Pitbulla. Oboje z zamiłowaniem oglądaliśmy serial i teraz, gdy kontynuacja pojawiła się na dużym ekranie nie wyobrażałam sobie, żeby na niego nie pójść... Ach, jak życie weryfikuje nasze wyobrażenia! Z początku z oburzeniem przyjęłam wiadomość, że z zaproszeniem na Pitbulla ubiegł mnie już kumpel męża z pracy. Kategorycznie zakazałam wyjścia z nim oferując swoje towarzystwo, co oczywiście moja druga połowa przyjęła chętnie (żona vs. kumpel 1:0 dla mnie;) Końcem końców wyjście nie doszło do skutku, bo jakoś tak krótko grali film w naszym lokalnym kinie; a do tego pora "późna" jak dla rodziców malucha karmionego piersią. Bo jak tu wyjść przed 20-tą i wrócić po 22-giej, gdy to właśnie wtedy przebudza się żarłacz cycoholik, by po chwili znów zapadać w błogi, głęboki sen? W tym wypadku uwierzcie mi: nie ma ludzi niezastąpionych!

Zatem w ostatnim czasie już dwie randki umknęły nam sprzed nosa. Fakt, ubolewam nad tym odrobinę. Choć z drugiej strony... w szale walentynkowych serduszek, kiczowatych gadzetów czy całkiem gustownych prezentów z blogowych list pomysłów 'dla niej' i 'dla niego' uśmiecham się, bo wiem, że każdego dnia mam szczęście. Każdego dnia słyszę 'Kocham Cię'. Każdego dnia mam walentynki. Z politowaniem myślę o tym jak wiele lat temu, u progu naszego związku, potrafiłam pokłócić się o to, by je obchodzić podczas, gdy R. oficjalnie je bojkotował. Wczoraj to ja zasnęłam przedwcześnie, lecz spokojnie... z myślą, że przecież nic nie muszę na siłę kreować. Przecież to co najważniejsze mam na co dzień. Dziękuję Ci kochanie x



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Miłego dnia!
Thank You for Your comment. Have a nice day!